Oslo: Maradonas magi på Litteraturhuset

Tidlegare fotballspelar og -trenar, Arild Stavrum, er no ute med sin første bok for barn og ungdom. Førstkommande laurdag kan du sjå han i aksjon på Litteraturhuset i Oslo.

Arild Stavrum. Foto: Vibeke Røgler/Foreningen !les

Arild Stavrum er ein aktiv bidragsyter til Foreningen !les sitt prosjekt Hat trick. Han har også vore ein av landets storscorande spissar, med fortid i blant anna Molde, Helsingborg og Besiktas. Stavrum debuterte som forfattar i 2008 med 31 år på gress, og no er han ute med sin første bok for barn og ungdom, Maradonas magi.

Laurdag 28. september kl 13 i Wergeland skal Stavrum snakke om Maradonas magi på Litteraturhuset i Oslo. Der vil han fortelle om boka, fotball og sine favorittspelarar, og by barn og unge opp til fotballkamp.