Hat trick hos Arna/Bjørnar

Jenter 15-16 år i Arna/Bjørnar fekk besøk av leseagent med masse godt lesestoff.

Nysgjerrige: Spillerne på Arna/Bjørnar kastet seg kjapt over bøkene i bokbagen fra leseagent Merethe Gauden.

Som ein del av Foreininga !les sitt prosjekt «Hat trick – litteratur, formidling og fotball» besøkte leseagent Merethe Gauden mandag 10. juni eit jentelag i kalderen 15-16 år i klubben Arna/Bjørnar. Gauden hadde med seg en bokbag til laget og formidlet eit utvalg frå bagen på klubbhuset.

– Det var 35 ungdommer og fire voksne til stede, og jentene var glade og ivrige, seier Gauden og legg til:

– Treneren sa etterpå at det var rart at dei som såg ut som dei overhodet ikkje var interesserte, var dei som stupte over bøkene og ville låne med ein gang.