Lærerseminaret

I oktober, før lesingen, diskusjonene og kåringen starter, inviteres lærere og skolebilbiotekarer til seminar. Årets seminar er 21. oktober 2013.

Målet med lærerseminaret er å gi lærerne trygghet og kunnskap til å gjennomføre opplegget med klassen sin. Vi inviterer lærere, elever og kritikerfaddere fra tidligere år som forteller om sine erfaringer, og som deler sine gode og dårlige erfaringer. Seminaret er obligatorisk for lærerne til juryklassene.

Foreningen !les betaler reise (og eventuell overnatting) for en lærer per juryklasse. Men hvis skolen ønsker å betale reise (og eventuelle overnattinger) for flere lærere eller skolebibliotekaren, så er disse hjertelige velkommen på lærerseminaret.

Program 2013/14
Dato: Mandag 21. oktober
Tid: 09.45 (oppstart 10.00) – 15.30
Sted: Utdanningsforbundet, Hausmannsgate 17 i sentrum av Oslo

10.00  Velkommen, presentasjon
10.05  Kvifor Ungdommens kritikarpris? Kvar er Ungdommens kritikarpris? Erfaringar og praktisk info v/ Foreningen !les
10.50  Rapport frå Hamar katedralskule v/ lærar Johanne Nordhagen
11.40  Lars Petter Sveen samtalar med Lone Segbø Løvaas og Jenny Birkeland frå fjorårets juryklasse ved Hamar katedralskule.
12.00  Lunsj
13.00  Kritikk i klasserommet. Korleis bruke kritikarfadderen v/ kritikar Margunn Vikingstad
13.30  Lars Petter Sveen samtalar med fjorårets vinnar Eivind Hofstad Evjemo
13.50  Pause
14.00 Rapport frå Mosjøen vgs v/ lærar Olav Skaardalsmo
14.30  Diskusjon/idèutveksling: Korleis gjennomføre kåringa i klasserommet?
15.30  Ferdig

Johanne Nordhagen er lærar ved Hamar katedralskole. Ho var i fjor lærar for 2. klasse/medier og kommunikasjon som var ein av juryklassane til Ungdommens kritikarpris 2012/13.

Olav Skaardalsmo er lærar ved Mosjøen vidaregåande skule. Han var i fjor lærar for 2. klasse/musikk som var ein av juryklassane til Ungdommens kritikarpris 2012/13.

Margunn Vikingstad er kritikar og omsettar, og er fast bokmeldar i Morgenbladet. Ho har vore kritikarfadder for fleire av juryklassar til Ungdommens kritikarpris 2011/12 og 2012/13.

Eivind Hofstad Evjemo er forfattar, og fekk Ungdommens kritikarpris 2013 for Det siste du skal se er et ansikt av kjærlighet. I 2013 fekk han også Bjørnsonstipendet og ble kåra til Årets trønderske forfatter. For debutboka, Vekk meg hvis jeg sovner (2009) mottok han Tarjei Vesaas-debutantpris.