Sunniva Relling Berg

Relling Berg er 24 år og har gått på Kolvikbakken ungdomsskole i Ålesund. Vi har hentet utdrag fra boken hennes "Utfor" utgitt på samlaget.

Utfor
Av Sunniva Relling Berg
Samlaget 2011

Utfor er Sunnivas debut. Boken ble nominert til Brageprisen.

Handlingen:
Saman med foreldra flyttar Lea frå byen til ei lita øy i havgapet, i eit hus for seg sjølv på det høgste punktet på øya.

Ho møter naboguten Jonas, og dei utviklar ein vennskap. Men det er noko som ikkje stemmer på den vesle øya. Dei andre ungdommane vil ikkje ha noko med Jonas å gjere, og Lea blir dregen inn i ein konflikt som ho ikkje forstår noko av. Ho må ta eit val. Og ho må finne ut kva det er alle på øya går og teier om.

Ei ungdomsbok om ei jente som er flink i matematikk, men dårleg på vennskap, ei bok om å bli tvinga til å ta vanskelege val, om korleis det kjennest å falle utfor eit stup.

Sagt om Utfor:
«En ung forfatters svært godt skrevne debutroman.»
Inger Østenstad,  Barnebokkritikk.no

«uvanlig god. Språket er stramt, med mange gode bilder og metaforer, og få klisjeer. Persontegningene er treffende og troverdige(…)«Utfor» er en bok du gjerne kan lese i en jafs, men det tar langt mer tid å legge den fra seg.»

Marie Kleve, Dagbladet

Boktips: