Ungdommens kritikerpris: 25 klasser har søkt

Vi har fått inn 25 søknader. De syv utvalgte klassene offentliggjøres i august.

Skrevet mai 26, 2014 i Lærer videregående, Ungdommens kritikerpris, Videregående Legg inn kommentar

Vinner: Agnes Ravatn vant Ungdommens kritikerpris. Foto: Vibeke Røgler/Foreningen !les.

Fjorårets vinner, Agnes Ravatn.

Vi har fått inn 25 søknader fra hele landet og alle studieretninger. Søknadene i år er svært gode. Engasjementet er stort blant lærere og elever. Juryen skal være bredt sammensatt med geografisk spredning og ulike studieretninger.

Alle som har søkt får svar.

Les mer om Ungdommens kritikerpris her.

Storjuryen: To elever fra syvjuryklasser har diskutert seg frem til en vinner i Ungdommens kritikerpris. Torsdag får vi vite hvem. Foto: Vibeke Røgler/Foreningen !les.