Idrettens lesedag: Informasjon og påmelding

Her finner du informasjon og påmeldingsskjema til Idrettens lesedag torsdag 6. juni 2024.

Skrevet mars 1, 2024 i Idrettens lesedag

Med Idrettens lesedag vil vi formidle et bredt utvalg av litteratur, skape aktiviteter som kombinerer idrett og lesing, legge til rette for arrangement og samtaler, og synliggjøre lesende forbilder. Målet er at Idrettens lesedag skal bli en årlig dag som markeres i skoler, bibliotek, idrettslag, litteraturhus, bokhandlere og arbeidsplasser.

Foreningen !les utvikler materiell, leselister, aktivitetsforslag og filmer med rollemodeller. Alt ligger tilgjengelig her

Som en oppvarming til Idrettens lesedag, arrangerer vi en konkurranse som hele grunnskolen og videregående skole kan delta på. Les mer om konkurransen her

Vil din skole være med på Idrettens lesedag 06.06.2024? Meld deg på i skjemaet under og få informasjon om dagen.

MELD PÅ DIN SKOLE/KLASSE HER:

Personvernerklæring fra Foreningen !les her