Mer lesing i 2014

Kulturrådet opprettholder støtten til Foreningen !les og Leser søker bok.

Skrevet desember 20, 2013 i Bibliotek, Bibliotek/lærer, Lærer ungdomsskolen, Lærer videregående, Nyheter, Poesislam, Presse, Rein tekst, ungdom, Videregående Legg inn kommentar

LOGO Foreningen !les RØDLettelsen var stor blant ansatte i Foreningen !les da Kulturrådet i går offentliggjorde tildelingene over post 74. Støtten opprettholdes og foreningen kan dermed fortsette å inspirere til mer lesing i 2014.

– Vi er glade for at Kulturrådet opprettholder støtten til Foreningen !les og Leser søker bok. Det signaliserer at organisasjonene gjør en viktig og god jobb. Takk til alle som har mobilisert, bidratt og støttet oss i prosessen. Vi ønsker alle våre venner og samarbeidspartnere en riktig god jul og et godt nyttår! Vi møtes til mer lesing i 2014, sier daglig leder i Foreningen !les, Vibeke Røgler.