Seminar om «Barn og språk»

Lørdag 16. april 2016 kl. 1200-1500 arrangerer Riksmålsforbundet et seminar om den språklig utviklingen hos barn. Seminaret er på Litteraturhuset i Oslo.

Skrevet mars 30, 2016 i Nyheter Legg inn kommentar

Hvordan tilskynder man barns språklige kompetanse på best måte? Riksmålsforbundets seminar setter spørsmålet på dagsorden. (Foto: Fotolia)

Riksmålsforbundet arbeider for å fremme god språkbruk hos alle, og ønsker å stimulere språklig interesse og bevissthet i hele befolkningen. Seminaret er åpent for alle. Gratis inngang og enkel servering!

PROGRAM

Kl. 12.00  Formann i Riksmålsforbundet Trond Vernegg ønsker velkommen
– Barn og metaforer v/Tordis Irene Fosse, HiOA
– Språket i NRK Super v/Ingrid Hafstad