Uprisen presenterer juryklassene: Gimle skole

Vi er en klasse med mange elever som blant annet har ulike religiøse tanker. Mange har også opprinnelse fra forskjellige nasjoner som: Kurdistan, Marokko, Tyrkia, Somalia, Argentina, Sverige, Kuwait, USA og Norge.

Skrevet mars 25, 2014 i Uprisen, Uprisen Legg inn kommentar

Gimle skole i Bergen

Det er vi som er klasse 9B på Gimle skole. Denne klassen består av tjuefem elever og åtte lærere. Vi er en klasse med mange elever som blant annet har ulike religiøse tanker. Mange har også opprinnelse fra forskjellige nasjoner som: Kurdistan, Marokko, Tyrkia, Somalia, Argentina, Sverige, Kuwait, USA og Norge.

Les Gimleklassens blogg: oneclassfivebooks

Vår klasse har elever som driver med mange forskjellige idretter som f.eks. Fotball, ishockey, håndball, turn, bordtennis, basketball og kunstløp. Vi har også elever som spiller ulike instrumenter.

Vi skal være med på å utdele U-prisen for årets ungdomsbok 2014. Her er det fem bøker som er nominert. Vi er her valgt ut som jury til å være med på å bestemme hvem som skal vinne prisen. Her er vi valgt ut som en av syv klasser i hele Norge.