Ungdommens kritikerpris presenterer: Juryklassen fra Vågen vgs

Mens hele Norge venter i spenning på nominasjonene som slippes den 7. november, lar vi den første av de 7 juryklassene presentere seg.

Skrevet oktober 31, 2013 i Ungdommens kritikerpris Legg inn kommentar

VågenVågen videregående skole 2MKMA (medier og kommunikasjon)

Vågen videregående ligger i Sandnes sentrum. Skolen tilbyr utdanningsprogrammene medier og kommunikasjon, musikk, dans og drama, studiespesialisering med formgivingsfag og design og håndverk. Kombinasjonen av store fagmiljø innenfor estetiske programfag gjør vågen unik nasjonalt og internasjonalt.

Klasse 2MKMA presenterer seg selv slik:
“Vi er en sprudlende klasse bestående av supergira jenter og gutter. Vi er kreative sjeler fra medier og kommunikasjon, som er klare for en utfordring. Vi er stolte av å gå på Sandnes’ største, vakreste og nyeste skole, og dette engasjerer oss på uendelig mange måter.Klassens generelle leselyst er på et normalt nivå, med et unntak av to elever som liker å lese mer enn gjennomsnittet. Klassen liker å lese forskjellige sjangere, bl.a krim, spenning, drama og romantisk komedie.”