Teikneseriar mellom det personlege og politiske

Under Stavanger internasjonale festival for litteratur og ytringsfridom, Kapittel, arrangerer Foreningen !les i samarbeid med Fritt Ord ein samtale om teikneseriar. Korleis jobbar teikneserieskaparar og kva bodskap vil dei fremme?

Skrevet september 18, 2018 i Bibliotek/lærer, Formidling, Lærer videregående, Nyheter Legg inn kommentar

Arrangementet arrangeres både torsdag 20. september og fredag 21. september på Sølvberget.

Torsdag 20. september klokka 1800-1900  i Kjellaren, og  fredag 21. september klokka 1000-1100 i Kinosal 1. Merk at arrangementet fredag primært er for inviterte klassar frå vidaregåande. Andre slepp inn viss det er plass.

Påmelding til joakim.lie@frittord.no

Gi beskjed om du kjem til både mottakelsen kl 1915 og arrangementet kl 18:00.

Hva skal skje?
Du får møte tre teikneserieskaparar som brukar personlege erfaringer til å fremma politiske bodskap. Ellen Ekman, Ali Dorani og Khalid Albaih skal i sju minutter kvar snakke om korleis dei jobbar og kva bodskap dei vil å fremme.

Deretter vil teikneseriekritikar og journalist Erle Marie Sørheim leie ein samtale om grensa mellom det personlige og det politiske i teikneseriane.

Ellen Ekman er for mange kjent for teikneserien «Lille Berlin», som har fått en rekke prisar for si skildring av hipstare i storbyen.

Ali Dorani er iransk illustratør og tegneserieskaper og fribyforfattar i Stavanger. Han byrja å teikna då han satt i den sterkt kritiserte australske flyktningeleiren på Manus Island.

Khalid Albaih brukar teikningar som politiske ytringar. Han er best kjent for karikaturar om den politiske og religiøse samtida i Midt-Austen. Albaih er sudanesisk statsborger født i Romania og oppvokst i Qatar.

Begge arrangementene blir presentert i samarbeid med Fritt Ord-konkurransen og Foreningen !les sin litteraturaksjon i vidaregåande skole, Rein tekst.

Temaet for Fritt ord-konkurransen i 2018/19 er TEGN!