Nytt styre i Foreningen !les

I går var det årsmøte i Foreningen !les. Vi vil gjerne takke styreleder og alle styremedlemmer som i flere år har bidratt i vårt arbeid, og samtidig ønske velkommen til ny leder og nye medlemmer.

Skrevet mai 25, 2018 i Nyheter, Presse Legg inn kommentar

Det gamle styret i Foreningen !les samlet i forbindelse med årsmøtet 24. mai 2018. Heidi Marie Kriznik og Kristine Isaksen var ikke til stede da bildet ble tatt. Foto: Vibeke Røgler/Foreningen !les

Følgende representanter går ut av Foreningen !les sitt styre:

Styreleder Wegard Harsvik, nestleder Ingvild Herzog og styremedlemmene Kjartan Vevle, Sverre Henmo, Heidi Marie Kriznik, Ann Berit Hulthin, Kristin Ørjasæter og vararepresentantene Marit Vestlie, Hilde Sveinsson og Kari Møller.

Det nye styret samlet etter årsmøtet 24. mai 2018. Thom Jambak og Kristine Isaksen var ikke til stede da bildet ble tatt. Foto: Vibeke Røgler/Foreningen !les.

Styret reduseres og består nå av følgende representanter:

Styreleder Renée Rasmussen, styremedlemmer Trine Stensen, Taran Bjørnstad, Bjarte Bakken, Brynjulf Jung Tjønn, Gunnar Vilberg, Thom B. Jambak og varamedlem Kristine Isaksen.

Hjertelig takk til alle som går ut av styret og hjertelig velkommen til nye representanter!

Vi gleder oss til fortsettelsen!