Hat trick hos Arna/Bjørnar

Jenter 15-16 år i Arna/Bjørnar fekk besøk av leseagent med masse godt lesestoff.

Skrevet august 7, 2013 i Bibliotek, Bibliotek/lærer, Idrett, Nyheter Legg inn kommentar

Nysgjerrige: Spillerne på Arna/Bjørnar kastet seg kjapt over bøkene i bokbagen fra leseagent Merethe Gauden.

Som ein del av Foreininga !les sitt prosjekt «Hat trick – litteratur, formidling og fotball» besøkte leseagent Merethe Gauden mandag 10. juni eit jentelag i kalderen 15-16 år i klubben Arna/Bjørnar. Gauden hadde med seg en bokbag til laget og formidlet eit utvalg frå bagen på klubbhuset.

– Det var 35 ungdommer og fire voksne til stede, og jentene var glade og ivrige, seier Gauden og legg til:

– Treneren sa etterpå at det var rart at dei som såg ut som dei overhodet ikkje var interesserte, var dei som stupte over bøkene og ville låne med ein gang.

Les meir om Hat trick her.