Boktips på Nynorskdagen!

I dag, søndag 12. mai, er det Nynorskdagen! Treng du nynorske boktips? Her er eit utval for ulike målgrupper.

Skrevet mai 12, 2024 i Bibliotek/lærer, Boktips, Formidling

Høgtlesing/barnehage/SFO/AKS:

Er det sant at
Kari Stai
Illustrert av Kari Stai
Samlaget 2023

– Dette var månadens bok i Les og lek i februar 2024. Les meir om boka og sjå aktivitetar her.

Gard er ikkje redd

Brynjulf Jung Tjønn
Illustrert av Sunniva Sunde Krogseth

Aschehoug 2022

– Dette var månadens bok i Les og lek i desember 2023. Les meir om boka og sjå aktivitetar her.

Kåre og Marimba hjelper til

Markus Lantto
Illustrert av Camilla Kuhn

Samlaget 2022

– Dette er månadens bok i Les og lek i mai 2024. Les meir om boka og sjå aktivitetar her.

Småtrinn/mellomtrinn:

Oskar og eg

Maria Parr
Illustrert av Åshild Irgens
Samlaget 2023

– Eg hiv meg på jubeldansen og hyllar denne. Som dei fleste andre, ser det ut til. Hjartevarme, rørande, søte, underfundige og nydelege skildringar av eit søskenpar sine opplevingar av eit heilt lite år saman. Oskar, som ikkje klarar å sitje stille. Ida, som er storesyster med stor S. Dei er bestevener, og varmen breier seg i brystet på annakvar side. Venskap, kvardag, samhald, familie, død, sakn, å vekse opp. Nye og gamle opplevingar. Når Oskar skal lære seg bokstavane, så gøymer han seg under bordet. Mamma teipar alle bokstavane under bordet, så Oskar kan liggje der og skyte dei. Pappa gjer alltid så godt han kan. Men det blir litt rotete uansett. Og så er det kanskje ikkje så kult å flytte på kvart sitt rom likevel? (Foreningen !les)

Full bajas

Ingunn Thon
Illustrert av Maja Kjellstad Aanonsen
Samlaget 2023

– Orion er ein perfekt gut. Han er flinkast i alt, kan alt, gjer alt rett, spis ikkje sukker eller køyrer sparkesykkel. Han er vand til å få ros for alt han gjer. Han skal dessutan spele ein perfekt og viktig konsert på fløyta si. Men han har ingen vener. Den nye læraren let seg  ikkje imponere like mykje, og fortel Orion at han skal freiste å vere litt mindre perfekt. Det taklar han ikkje, og alt går i spinn. Fullstendig bajas! Ei hysterisk morosam forteljing om å prøve å senke skuldrane litt. (Foreningen !les)

Pepar & Gulrot