To nye faste medarbeidere i Foreningen !les

Petra Helgesen og Sigrun Feiring er begge fast ansatt i Foreningen !les fra 1. august i år.

Skrevet september 8, 2021 i Nyheter, Presse

Petra Helgesen
er fast ansatt i Foreningen !les fra 1. august i år. Helgesen er prosjektansvarlig for Ungdommens kritikerpris og Uprisen. Hun har jobbet i Foreningen !les siden 1. september 2020. Hun har en master i Litteraturvitenskap, og et årsstudium i nordisk barne- og ungdomslitteratur. Hun har studert nordisk, historie, pedagogikk og lingvistikk, jobbet på Elvebakken videregående skole i Oslo, og har erfaring som litteraturkritiker, forsker og forlagsredaktør.

Sigrun Feiring
er fast ansatt i Foreningen !les fra 1. august i år. Feiring er prosjektansvarlig for Bokstart og Bokslukerprisen. Sigrun Feiring har jobbet i Foreningen !les siden 1. oktober 2018. Feiring har tidligere jobbet som rådgiver i Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening. Hun har en mastergrad i Moderne kultur og kulturformidling fra Københavns Universitet.

Se oversikt over alle ansatte i Foreningen !les her