Tid for ti og Faktafyk

Det er framleis mogleg å bestille den nynorske antologien, Tid for ti 2024, for 7. trinn, og sakprosamagasinet, Faktafyk, i ungdomsskolen.

Skrevet januar 13, 2024 i Bibliotek/lærer

TID FOR TI
Tid for ti er ein nynorsk leseaksjon på 7. trinn i samarbeid med Nynorsksenteret. Aksjonen inneheld ein antologi med utdrag frå ti nyare nynorske bøker tilpassa målgruppa. Til aksjonen følgjer og ei eiga nettside, tidforti.no, med tekstar, lydfiler, aktivitetar, konkurranse og lærarrettleiing.

For å melde deg på, må du opprette ein brukar og fylle inn detaljar. Merk at du bestiller pakkar på ti bøker. Det vil seie at viss du har 70 elevar, bestiller du syv pakkar.  Utsending startar den første veka i januar 2024. Då vil også nettsida vere oppdatert.

PÅMELDINGSSKJEMA FINN DU HER

HER ER BØKENE I TID FOR TI 2024

FAKTAFYK 2024
Faktafyk er et gratis sakprosamagasin for ungdom med nyskrevne artikler, intervjuer og bokutdrag. Målet med Faktafyk er å øke sakprosainteressen blant ungdom. Faktafyk sendes til påmeldte skoler og bibliotek fra og med tredje uka i januar 2024. I neste utgave vil det være saker om blant annet kunstig intelligens, ytringsfrihet, aktivisme, e-sport og fotball.

Faktafyk 2024 vil man finne her, og lærerveiledninger på Foreningen !les sine nettsider her.

PÅMELDINGSKJEMA HER

Merk at det er stykkbestilling. Du bestiller antall magasiner du ønsker.

NB! Før du bekrefter bestillingen må du enten logge inn eller opprette en bruker.

DU KAN OPPRETTE BESTILLINGSBRUKER HER

Opplever du problemer med bestilling? Ta kontakt med:
Martin Fjeld
martin.fjeld@aksell.no
Tlf.: 995 75 817

Har du spørsmål om:
Tid for ti og tXt? Kontakt: ole@foreningenles.no
Faktafyk? Kontakt: vikar@foreningenles.no