Påmelding til Faktafyk 2024

Faktafyk er et gratis sakprosamagasin for ungdom med nyskrevne artikler, intervjuer og bokutdrag. Målet med Faktafyk er å øke sakprosainteressen blant ungdom. Faktafyk sendes til påmeldte skoler og bibliotek fra og med tredje uka i januar 2024.

Skrevet september 19, 2023 i Bibliotek/lærer, Nyheter

NB! Bildet er tre tidlige utgaver til illustrasjon. Faktafyk 2024 er fortsatt under utvikling.

I neste utgave, Faktafyk #10: 2024, vil det være saker om blant annet kunstig intelligens, ytringsfrihet, aktivisme, e-sport og fotball.

Vi har nå åpnet for påmelding til Faktafyk 2024. Magasinet vil også kunne leses og lyttes til på vår nye nettside for ungdom denboka.no.

Faktafyk 2024 vil man finne her, og lærerveiledninger på Foreningen !les sine nettsider her.

Meld deg på her. Det er stykkbestilling. Man bestiller antall magasiner man ønsker. Bestiller du 10, får du 10 magasiner.

Påmeldingsfristen er 1. desember 2023.

Spørsmål? Send en e-post til les@foreningenles.no