Bokslukerprisen er fulltegnet

Bokslukerprisen på mellomtrinnet er nå fulltegnet. Vi har et begrenset opplag igjen av tXt i ungdomsskolen for skoleåret 2022/23.

Skrevet september 9, 2022 i Bibliotek/lærer, Formidling, Nyheter

Bokslukerprisen er en nasjonal leselystpris for elever på mellomtrinnet i regi av Foreningen !les. Alle påmeldte får en antologi med utdrag fra ti norske bøker for aldersgruppen 10-12 år. Elevene skal i løpet av høsten lese og stemme fram sine favoritter. De fem beste utgjør superfinalistene til Bokslukerprisen 2022/23.

Bokslukerprisen for dette skoleåret er nå fulltegnet!
Tekster og lydfiler er tilgjengelig via bokslukerprisen.no

SE DE NOMINERTE HER

tXt er Norges eldste og største leseaksjon i ungdomsskolen. Alle påmeldte får en antologi med utdrag fra nyere norske og oversatte bøker. Tekster, lydfiler, aktiviteter og lærerressurser er også tilgjengelig digitalt. Vi har et begrenset opplag igjen av tXt Løyndom for skoleåret 2022/23.

PÅMELDING HER

BOKLISTE