Foreningen !les på NBBK

I førre veke deltok Foreningen !les på Nordisk barnebokkonferanse i Stavanger. Vi arrangerte ein samtale med lesande gutar frå Sandnes vidaregåande skule.

Skrevet februar 14, 2023 i Nyheter

Lesere: Ole Ivar Burås Storø i Foreningen !les i samtale med (f.v.) Essey Simon Fesshaye, Ramin Al-Amirtaha, Magnus Soma Bjørnbekk og Aimar Ajax Chirico fra Sandnes vidaregåande skule.

Tema for konferansen var «Krise». Målet var å sjå nærare på korleis barnelitteraturen skildrar krise, men og det at sjølve lesinga er i krise. For at ikkje krisa skulle stå heilt aleine, ga arrangørane og merksam til «Håp» i enkelte programpostar.

Foreningen !les deltok med ein samtale der fire lesande gutar fortalte om deira erfaringar som lesarar. Kvifor les dei? Korleis ble dei lesarar? Og kva meiner dei vi kan gjere for å inspirere fleire gutar til å lese? I panelet satt fire ungdommar frå Sandnes vidaregåande skule, Aimar Ajax Chirico, Magnus Soma Bjørnbekk, Ramin Al-Amirtaha og Essey Simon Fesshaye.

Les ei oppsummering frå Stavanger Aftenblad her

Les festivalrapport i Periskop her

Les ein dansk blogg om samtalen her

Les eit blogginnlegg på Nynorsksenteret her

(F.v.) Essey Simon Fesshaye og Ramin Al-Amirtaha.

(F.v.) Magnus Soma Bjørnbekk og Aimar Ajax Chirico.