Boktips til farsdag

I anledning farsdag søndag 8. november har vi her samlet et utvalg av bøker som kan leses høyt sammen med barna eller gis i gave til far.

Skrevet november 2, 2020 i Bibliotek/lærer, Boktips, Nyheter

HØYTLESINGSBØKER:

Leggetid
Frode Grytten
Illustrert av Mari Kanstad Johnsen
Samlaget 2020

– Hovudpersonen vil lese meir før leggetid, men helst ei bok om ho sjølv. Slik startar faren hennar å finne på historiar og hendingar. Fantasien har inga grense, her kan alt skje, både morosame og alvorlege hendingar. Og plutseleg har pappa dikta seg bort og gløymt av leggetida. Grytten har i samarbeid med illustratør Kanstad Johnsen skrive ei nydeleg høgtlesingsbok om høgtlesing! Leggetid kjem til å bli ein slager på sengekanten. (Ole)

Arkimedes og vindmølla
Hans Sande
Illustrert av Skinkeape
Gyldendal 2020

– Serien om Arkimedes, Eureka og oppfinnarpappa er kjend og elska av mange – og med god grunn. Den femte boka har fått ny illustratør og Skinkeape (Marianne Gretteberg Engedal) løfter Arkimedes og vindmølla til nye høgder. Denne gongen er utgangspunktet politisk, og kampen mot vindmølla vert ein kamp for å redde insekta, fuglar og fisk – for å redde naturen! Det er enkelt, men det ligg òg mykje mellom linjene i form av referansar og i dei detaljrike illustrasjonane. Først og fremst er det morosamt, og etter ein skikkeleg luftetur landar Arkimedes og vindmølla trygt på eigne bein. (Troels)