Operasjon sjølvdisiplin

Av: Agnes Ravatn i Formidling Skriv anmeldelse

[finnboka query="Operasjon sjølvdisiplin" btnClass="primary-button"]

Morsomt, ærlig og gode råd fra en som er skeptisk til selvhøytidelig selvhjelpslitteraturen.

Lest av: Bjarte

Forlaget skriver: Sjekkar du Facebook på mobilen mens du les godnatthistorier for ungane? Har du konsentrasjonsvanskar og manglande impulskontroll? Ikkje-eksisterande treningsvanar og eit kosthald lagt opp etter innfallsmetoden? Då er denne boka for deg!

Mangel på sjølvdisiplin er eit problem stadig fleire merkar på kropp og sinn. Slik var det òg for forfattar Agnes Ravatn, som i mange år var ein kronisk utsetjande internettslave, med frynsete livsstil og altfor høg kvilepuls. Heilt til ho bestemte seg for å ta eit grep. Resultatet er ein vitskapleg fundert og praktisk guide til korleis du kan gjenvinne viljestyrke og sjølvkontroll. Operasjon sjølvdisiplin er ei gjenkjenneleg og underhaldande bok spekka med råd om korleis du kan bryte dårlege vanar, arbeide konsentrert, få gode rutinar, og meir fritid utan dårleg samvit.

Forlag: Samlaget
Utgivelsesår: 2014