Påmeldingsskjema – 22. juli (et utvalg tekster)

22. juli (et utvalg tekster) er en gratis antologi med utdrag fra bøker som berører 22. juli.

Publikasjonen er et samarbeid mellom Fritt Ord og Foreningen !les og henvender seg til elever i videregående skole. Utvalget gir et bilde av terrorangrepene som fant sted for snart ti år siden. Hensikten er at tekstene skal kunne inspirere til nye tanker og diskusjoner om hendelsene, og hvordan vi i dagens Norge kan møte strømninger som støtter opp om farlig tankegods.

I dette skjemaet kan du bestille klassesett til din klasse/skole og bibliotek. Ett klassesett inneholder 30 eksemplarer og sendes kostnadsfritt til skolen i løpet av kort tid. Vi gjør oppmerksom på at opplaget er begrenset og at førstemann til mølla-prinsippet gjelder.

Dersom du ikke finner skolens navn i nedtrekklisten, eller skolen har endret adresse, vennligst velg «Bestilling bibliotek/andre», og fyll inn riktig kontaktinfo.

Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt på joakim.lie@frittord.no

[order_form id=»10″]