Polititjuven

Marianne Gretteberg Engedal, Samlaget 2021

Kjell er fødd inn i ein tjuvefamilie, men er ikkje tjuv lenger. Det er ingen i verda Kjell likar så godt som Pølse-Per og det er ingenting i verda Pølse-Per likar så godt som pølser.

Men rett før skulen skal på overnattingstur i skogen, flyttar det ein politifamilie til byen. Politijenta Perit skal bli med på klasseturen. Og for Kjell endrar alt seg når Perit blir ein polititjuv: Ho stel bestevennen Pølse-Per!

Bla i boka:

Heng opp plakatar:

Klikk på bildene under og kom til aktivitet

Bli inspirert

Klikk på bildene under og få mer inspirasjon

Om forfatteren og illustratør

Marianne Gretteberg Engedal

Marianne Gretteberg Engedal (f. 1986) er illustratør og forfatter. Hun kaller seg også for «Skinkeape». Det er kunstnernavnet hennes.

Hun har laget bøkene om Kjell som er født inn i en tjuvefamilie: Pølsetjuven (2019), Polititjuven (2021) og Verdas rikeste tjuv (2023) utgitt på Samlaget. Andre bildebøker hun har illustrert er Mieko danser (2023), Bak den svarte porten (2021), Arkimedes og vindmølla (2020) og Arkimedes og appelsinskrellaren (2023) utgitt på Gyldendal.

Foto: Ingrid Styrkestad