Kåre og Marimba hjelper til

Markus Lantto og Camilla Kuhn, Samlaget 2022

Ein dag når dei gode venene Kåre og Marimba kjedar seg, bestemmer dei seg for å hjelpe den første dei møter. Det blir tilfeldigvis Torsten, ein mann som står og fiklar med låsen på ein sykkel og helst ikkje vil ha noka hjelp. Men det stoppar ikkje Kåre og Marimba.

Trass i Torsten sine protestar hjelper dei han med å bryte opp sykkellåsen, og plutseleg leiker dei gøymsel med Torsten sine politikledde kompisar.

Kva er det Torsten held på med, eigenleg?

Bla i boka:

Heng opp plakatar:

Klikk på bildene under og kom til aktivitet

Bli inspirert

Klikk på bildene under og få mer inspirasjon

Om forfatteren og illustratør

Markus Lantto

Markus Lantto (f. 1973) arbeider som kunstnar og instrumentbyggjar i Trondheim.

For boka Kåre og Karimba hjelper til (2022) mottok han Kulturdepartementets bildebokpris og Nynorsk barnelitteraturpris.

Foto: Johanna Gullberg/Samlaget

Camilla Kuhn

Camilla Kuhn (f. 1975)  har skrive og illustrert mange morosame bøker for barn, mellom anna Gorm er en snill orm, Samira og skjelettene, Lunda på rideskole og Dyras beste sjekketriks.

Ho har også illustrert bildeboka Ulf er uvel som er skriven av Rebecca Wexelsen, og Ridderne tar gull som er skriven av Bjørn F. Rørvik.

Foto: Tove K. Breistein/Samlaget