Påmeldingsskjema Bokslukerprisen 2020/21

Bokslukerprisen – nå for både 5., 6. og 7. trinn!

Bokslukerprisen er en gratis og nasjonal leselystpris fra Foreningen !les som ble startet i 2014. Siden oppstarten har ca. 235 000 elever på mellomtrinnet vært med på prosjektet som er støttet av Utdanningsdirektoratet med flere.

Skoleåret 2020/2021 retter tilbudet seg til klasser som er 5., 6. eller 7. trinn.

Påmeldte klasser mottar en gratis antologi til hver elev (30 stk. per klassesett) med 10 utdrag fra nye norske bøker for aldersgruppen, en plakat til hvert utdrag, en overraskelse til elevene, tilgang til nettsiden med lydfiler, konkuranser og en lærerveiledning med undervisningsopplegg som er i tråd med Fagfornyelsen.

Deltakelse forutsetter at klassen leser og stemmer over alle utdragene i løpet av uke 35-45 og formidler resultatet til Foreningen !les.

Veiledende påmeldingsfrist var 15. juni, men det er noen ledige plasser og dermed fortsatt mulig å melde seg på. Etterbestillinger vil bli sendt ut fortløpende.

Vi ber dessuten om at lærere som skal delta på prosjektet oppretter en bruker her.
Brukeren gir adgang til Klassens side der klassen skal avgi sine stemmer på tekstene

• Bestilling skole

Hvis du bestiller på vegne av din skole
  • Bestilling bibliotek

Hvis du bestiller på vegne av et bibliotek
Velg skole
Du vil motta en bekreftelse på denne e-post adressen.
Velg antall
ETT KLASSESETT INNEHOLDER 30 EKS AV BOKSLUKERPRISEN-ANTOLOGIEN, EN LÆRERVEILEDNING, TI PLAKATER OG EN OVERRASKELSE TIL ELEVENE.
Andre felter
Hvis du melder på flere lærere ved din skole fyller du inn e-postadressene til de andre som skal være med på aksjonen slik at alle får tilsendt brukerinnlogging til klassens side.
Ja, jeg bekrefter at jeg vil evaluere prosjektet gjennom å svare på spørreundersøkelsen/e.
Du vil motta en bekreftelse på e-post adressen over.