Siste frist for påmelding til Faktafyk

Er du lærer i ungdomsskolen eller bibliotekar? Da har du fortsatt sjansen til å bestille sakprosamagasinet Faktafyk. Et nytt nummer av masasinet kommer i januar 2019.

Skrevet januar 18, 2019 i Bibliotek/lærer, Formidling, Lærer ungdomsskolen, Nyheter Legg inn kommentar

Faktafyk er et sakprosamagasin for elever i ungdomsskolen. Neste nummer vil inneholde bokutdrag, intervjuer og nyskrevne artikler om ulike temaer. Elevene kan blant annet lese om nordisk kolonisering, straffespark og fotballens regler, klima og omstillinger, og musiker Sondre Justad.

– Vi er glade for at vi, som et resultat av økte midler fra Kulturrådet og Utdanningsdirektoratet, igjen kan tilby Faktafyk til elever i ungdomsskolen. Vi setter også svært stor pris på at Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening har bestemt seg for å bidra med økonomisk støtte, sier redaktør for Faktafyk i Foreningen !les, Hilde Slåtto.

Har du ikke bestilt Faktafyk, bør du benytte sjansen nå.

PÅMELDINGSSKJEMA HER

Merk at du bestiller klassesett. Ett klassesett inneholder 30 utgaver av magasinet.

Til Faktafyk følger også egen nettside, www.faktafyk.no, med e-magasin, bonusmateriell og utfyllende lærerveiledning.

Ta kontakt med les@foreningenles.no dersom noe er uklart.