Lærer, forfatter, fagkonsulent? Bli med å utvikle læremidler

Hvis du er interessert i å utvikle læremidler i naturfag og samfunnsfag, har du nå muligheten. Gyldendal ser etter fagpersoner og gode formidlere.

Skrevet oktober 24, 2016 i Nyheter Legg inn kommentar

Arbeidet med å fornye og forenkle læreplanverket iverksettes etter at Stortinget har sluttet seg til regjeringens forslag til fornyelse av kunnskapsløftet. Gyldendal ønsker å komme i kontakt med lærere og høgskole- eller universitetsansatte som kan tenke seg å bidra i utvikling av lærebøker og digitale læremidler i naturfag og samfunnsfag på grunnskolen.

Forlaget er på jakt etter forfattere og fagkonsulenter med fagkompetanse og interesse for disse fagene i framtidens skole. Undervisningserfaring er en fordel, men ikke nødvendig. Det viktigste er at du an formidle fagstoff slik at det resulterer i bedre læring for elever på 1. – 10. trinn.

Send CV og en kortfattet beskrivelse av hva ditt bidrag kan være til en av forlagets redaktører innen 1. november.

Samfunnsfag 1–7: Kristin Li: kristin.li@gyldendal.no
Samfunnsfag 8–10: Gunn Bernås: gunn.bernaas@gyldendal.no