Kunngjøring av årsmøte 2017

I henhold til vedtekter for Foreningen !les, kunngjøres det med dette at ordinært årsmøte er satt til tirsdag 23. mai kl 11:30 – 13:00. Årsmøtet vil finne sted i Direktørrommet på Kulturhuset Sentralen. Kulturhuset Sentralen holder til i Øvre Slottsgate 3.

Skrevet februar 22, 2017 i Nyheter Legg inn kommentar

I henhold til vedtektene sendes innkalling, saksliste og dokumenter ut en måned før årsmøtet, det vil si 23. april. Innkallingen skal inneholde opplysninger om de saker som skal behandles, årsberetning og regnskap for foregående år, budsjett for inneværende år, forslag til kontingent, valgkomiteens innstilling og innkomne saker. Innkalling og årsmøtepapirer sendes ut per elektronisk post.

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må være meddelt skriftlig til styret senest en måned før årsmøtet, det vil si innen 23. april. Eventuelle innkomne saker sendes medlemmene senest 14 dager før årsmøtet.

Vel møtt til årsmøte!
Med vennlig hilsen Foreningen !les