Meld dere på nå!

Siste sjanse for påmelding til Foreningen !les sine aksjoner i norsk skole. Meld på din skole nå!

Skrevet juni 16, 2015 i Nyheter Legg inn kommentar

Videregående skole

Rein tekst. Årets Rein tekst-aksjon inneholder tekstutdrag fra 13 nyere norske og oversatte kvalitetsbøker innen ulike sjangre. Bestill bøker til alle elevene ved skolen og start skoleåret med å dele ut gratis antologier. Påmelding her.

www.foreningenles.no/reintekst

Ungdomsskolen

tXt-aksjonen. Årets tXt-aksjon inneholder tekstutdrag fra 13 nyere norske og oversatte utgivelser. Bestill bøker til alle elevene ved skolen og start skoleåret med å dele ut gratis antologier. Påmelding her.

www.txt.no

Mellomtrinnet

Bokslukerprisen. Alle klasser på 6. trinn kan melde seg på Bokslukerprisen, og være med på å bestemme hvem som vinner Bokslukerprisen 2015/16. Frist for påmelding er 15. juni. Første mann til mølla-prinsippet gjelder. Påmelding her.

www.bokslukerprisen.no

1. og 2. trinn

Leseskogen. Foreningen !les inviterer landets 1. og 2. klassinger til leseskogen.no. I Leseskogen får barna møte et univers der skogens dyr både leser og anbefaler bøker. Målet er at barna skal ha positive og hyggelige leseopplevelser de første skoleårene. Påmelding her.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på les@foreningenles.no eller 941 29 000.