Faktafyk: Intervju med redaktøren

Redaktør for Faktafyk i Foreningen !les, Kristine Isaksen, har blitt intervjua av Norske Barne- og Ungdomsbokforfattarar (NBU) i forbindelse med lanseringa av sakprosamagasinet.

Skrevet november 26, 2012 i Bibliotek, Bibliotek/lærer, Faktafyk, Lærer ungdomsskolen, Nyheter, ungdom Legg inn kommentar

Faktafyk har eit opplag på heile 135 000. Magasinet blei lansert på Fyrstikkalleen skule i Oslo torsdag 15. november. NBUs Maghild Bruheim har snakka med redaktøren frå Foreningen !les. – Det finst for få gode sakprosabøker for ungdom. Derfor har vi lansert magasinet Faktafyk, som nyttar seg av fleire sjangrar. Vi vil vise ungdom at sakprosa er meir enn faktabøker, seier Isaksen til nbuforfattere.no.

Les heile intervjuet her.