Bokslukerprisen: Klart for påmelding!

Det er nå klart for påmelding til neste skoleårs Bokslukerpris. Her finner du påmeldingsskjema og informasjon om prosjektet.

Skrevet mai 15, 2015 i 10-12 år, Barneskole, Bibliotek, Bibliotek/lærer, Nyheter Legg inn kommentar

Påmelding-Bokslukerprisen-2015_16

Meld dere på nå og få gratis skjønnlitterære antologier, adgang til nettside med lydfiler, boktips, lærerveiledning og konkurranser.

Meld klassen på her.

Bokslukerprisen er en gratis og nasjonal leselystpris for 6. trinn som ble gjennomført første gang skoleåret 2014-2015. Tilbakemeldingene har vært meget positive, og Foreningen !les tilbyr nå en ny aksjon til høsten. Elever på kommende 6. trinn får stemme frem sine favoritter på bakgrunn av en antologi med ti tekstutdrag redigert av Foreningen !les. Se boklisten her.

NB: Deltakelse forutsetter at klassen leser og stemmer over alle utdragene i løpet av uke 35-45 og formidler resultatet til Foreningen !les.

Alle kommende 6. klasser oppfordres til å melde seg på Bokslukerprisen og gjerne så fort som mulig. Påmeldingen foregår etter førstemann til mølla-prinsippet, og det er plass til 1000 klasser.

Fristen for å melde seg på er 15. juni.