Bokslukerprisen er fulltegnet!

Påmelding til årets Bokslukerpris er nå fullbooket. Men det er forstsatt mulig å bruke prosjektet i klasserommet via nettsiden bokslukerprisen.no.

Skrevet august 14, 2015 i Barneskole, Bibliotek/lærer, Nyheter Legg inn kommentar

Årets utgave av Bokslukerprisen har et opplag på 25.500, og siden vi sendte ut informasjon om prosjektet i begynnelsen av mai måned, har vi understreket at påmeldingen ville foregå etter første-mann-til-mølle-prinsippet.

Vi har opplevd stor pågang før sommerferien og nå igjen de seneste dagene og nå er hele opplaget bestilt. Vi har derfor måttet stenge for påmelding.

Vi oppfordrer klasser som ikke kom med i denne omgang til å bruke nettsidene til prosjektet, bokslukerprisen.no, der det finnes elektroniske versjoner av utdrag, lydfiler og mye mer. Vi håper dermed at prosjektet kan bidra til økt leselyst også for klasser som ikke rakk å melde seg på i år.

Hilsen Foreningen !les